Idézetek, melyek tevékenységünket formálták

  • Ha szót akarok érteni valakivel, az előzőleg rendelkezésemre álló idő egyharmadában önmagammal foglalkozom, s azzal, hogy mit fogok mondani neki – kétharmadában pedig róla gondolkozom, s arról, hogy mit mond majd ő.

    (Abraham Lincoln)

  • Ha szót akarok érteni valakivel, az előzőleg rendelkezésemre álló idő egyharmadában önmagammal foglalkozom, s azzal, hogy mit fogok mondani neki – kétharmadában pedig róla gondolkozom, s arról, hogy mit mond majd ő.

    (Abraham Lincoln)

Lépjen kapcsolatba velünk!

Iratkozzon fel hírlevelünkre! Adja meg e-mail címét, hogy mindig friss információval szolgálhassunk Önnek!

Szolgáltatásaink

Ügyfélszolgálat

- Interaktív információs vonal működtetése
- Online ügyfélszolgálat
- 0-24 órás rendelkezésre állás
- Hitel információ,hitelelőminősítés
- Rendelésfelvétel
- Reklamációkezelés
- Adatrögzítés
- Kapcsolattartás, tanácsadás.

Küldetésünk

A mosolygós vásárló!

Legújabb híreink

Karrier

Munkát keres?

Karrier aloldalunkon megtekintheti aktuális állásajánlatainkat!

Munkát keres? Karrier aloldalunkon megtekintheti aktuális állásajánlatainkat!

 Munkát keres? Karrier aloldalunkon megtekintheti aktuális állásajánlatainkat!

Telemarketing

A telemarketing kampány előnyei:

A telemarketing általában gyorsan zajló, speciális feldolgozásokkal járó, de leginkább taktikai kampányként alkalmazható. Az adatbázis finomítása, kiegészítése után egyre tökéletesebb és pontosabb akciók lebonyolítására nyit lehetőséget.

A megbízóknak többnyire nincs kapacitásuk arra, hogy személyes kapcsolatot alakítsanak ki ügyfélkörükkel, erre legrövidebb időn belül egyedül a telemarketing képes rá, hogy viszonylag rövid időn belül sok ügyfélhez eljusson. Fontos, hogy a megbízó adatbázisában szereplő ügyfelekhez a szolgáltatás / termék bemutatása néhány napon belül eljut. Nem jelentéktelen az a tény sem, hogy azok az ügyfelek, akik azonnal nem tudnak dönteni a kiajánlott szolgáltatással kapcsolatba, a telesales hatására megbízók ügyfélszolgálatán személyesen megrendelik a szolgáltatást, terméket.

Az eredmény adatbázisban szereplő információk (ügyfél válaszok) egy kampány lefutása után rendkívül gyorsan feldolgozhatóak, a megbízók számára költség hatékonyak, és a további szolgáltatásértékesítés, termékfejlesztés szempontjából rendkívüli fontossággal bírhatnak.                     

Szakmai háttér

A BINAX C.C. Kft. nagy volumenű fejlesztéseket végzett el Call Centerében az elmúlt években és így a kor jelenlegi csúcstechnológiáját üzemeltetjük.

A Call Centerrel együtt működő CRM rendszerünk van, ami az ügyfelek által megrendelt, szolgáltatásokat nyomon követi, adminisztrációját végzi, LOG rendszerében archiválja, az ügyfelek eddig történt megrendeléseinek "history-ját", emiatt alkalmas arra, hogy újabb ajánlatokkal történő megkeresés esetén a megbízó szolgáltatási palettájából egyre magasabb szintű, nagyobb használati értékű szolgáltatásokat ajánljunk értékesítésre.

Karrier

Álláslehetőség:

SZEREZZ NÁLUNK egy ÚJ SZAKMÁT! 
Cégcsoportunk, zalaegerszegi telephelyén végzettséget adó PSZÁF képzést, és már a tanfolyam alatt munkaviszonyt valamint a sikeres vizsga után munkát is biztosít számodra.
Cégünk pénzügyi területen végez ügyfélszolgálati tevékenységet, mely az együttműködésen és az odafigyelésen alapul. 
Amennyiben fontosnak tartod ezeket az értékeket, és van már tapasztalatod, vagy szeretnél tapasztalatot szerezni pénzügyi területen, akkor jelentkezz hozzánk,

Telefonos ügyfélszolgálati munkatárs munkakörbe

Főbb feladatok
- bejövő hívások fogadása
- kimenő telefonhívások indítása
- hosszú távú együttműködés kialakítása
- nyilvántartó rendszerek kezelése
- folyamatok adminisztrációja

Elvárások
- legalább középfokú végzettség
- együttműködési készség
- pontosság, tartós koncentráció képesség
- konfliktuskezelés
- önálló feladat és problémamegoldó képesség
- számítógépes alapszintű felhasználói gyakorlat

Amit kínálunk

- versenyképes fizetést
- segítőkész, fiatalos, lendületes munkatársak
- családbarát munkahely
- változatos munkakör
- szakmai fejlődési lehetőség, tréningek
- a PSZÁF tanfolyamot és vizsgát a cégünk biztosítja 
- igényes munkakörnyezet
- hosszú távú munkalehetőség
- próbaidő után teljes munkaidős, határozatlan idejű munkaviszony
- céges motivációs rendszer: jutalék 
- cafetéria

Bővebb információért hívd a 06 30 550 8450-es számot. 
Jelentkezés módja: önéletrajz küldése a binax@binax.hu email címre.

 

 

Kapcsolat

Ott Tibor
ügyvezető

+36-30-595-5445
e-mail cím: ott.tibor@binaxcc.com

Ügyfélszolgálat

+36-30-550-8450

binax@binax.hu

Kampánytervezés, Tanácsadás

Ott Éva
+36-30-351-0450
e-mail cím: ott.eva@binax.hu

Székhely cím

1116 Budapest, Fehérvári út 168-178. 

 

Posta cím

8901 Zalaegerszeg, Pf. 445

 

Aktualitások

Galéria

 

Aktuális állásajánlatok

 

 

    

   

  

  

 

 

 

 

Képek cégünk életéről

2017-es céges party

 

    

  

  

  

  

Küldetésünk

Társaságunk tisztességesen és a környezete iránti odafigyeléssel gyakorolja üzleti tevékenységét. Betartjuk az emberi és az állampolgári jogokra vonatkozó normákat és a legteljesebb mértékben figyelemmel vagyunk mindazokra, akikkel tevékenységünk során kapcsolatban állunk. Üzleti döntéseink során arra törekszünk, hogy a másokra való odafigyelés és a legteljesebb normakövetés révén érjünk el kimagasló gazdasági eredményességet.

Jogszabályok, illetve szerződések betartása során a Binax számára alapkövetelmény, hogy mindig a vonatkozó jogszabályoknak, az üzletági és etikai normáknak, valamint a szerződésekben vállalt kötelezettségeinknek megfelelően járjunk el.

Üzleti partnereinkkel való kapcsolatunk  a kölcsönösen előnyös és hosszútávú üzletre épül

A fogyasztókkal való kapcsolatban  társaságunk vállalta, hogy a fogyasztói igényeket a legmesszebbmenőkig szem előtt tartva olyan, magas minőségű termékeket illetve szolgáltatásokat fejleszt ki, amelyek árban és minőségben következetesen értéket kínálnak. Fogyasztóink igaz, világos és teljes tájékoztatást kapnak.

Munkavállalóinknak olyan munkakörnyezetet biztosítunk, amelyben a kölcsönös bizalom és tisztelet uralkodik, és ahol minden munkavállaló felelősnek érzi magát a társaság teljesítménye és jó hírneve iránt.

Különös gondot fordítunk az életkor, nem, családi állapot, nemzeti-nemzetiségi hovatartozás, vallás és egyéb alapokon történő megkülönböztetés elleni védelemre. Munkavállalóinkat kizárólag az ellátandó munkához szükséges képzettségek és képességek alapján toborozzuk, foglalkoztatjuk és léptetjük elő. A dolgozókkal való együttműködésünk során fejlesztjük és segítjük minden egyén képességét és az adottságait, annak érdekében, hogy kiemelkedő munkateljesítményük révén hozzájáruljanak a társaság kiváló teljesítményéhez.